مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 18:282022-11-15فرهنگي

برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور را پیگیری می کنیم 


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در حال پیگیری برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور هستیم .

- هادی شیرمحمدی سه شنبه 24 آبان ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سوگیری فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد، سبک زندگی ایرانی- اسلامی برگرفته از گام دوم انقلاب است، افزود: ما سعی می کنیم فرهنگ را از حالت دولتی به حوزه مردمی تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید انجمن ها و مراکز غیردولتی را فعال تر کنیم، اظهار کرد: همچنین باید استعدادهای فرهنگی را شناسایی کرده و در زمینه توزیع عادلانه فعالیت ها، قدم برداریم.

شیرمحمدی در تشریح اقدامات این دستگاه، بیان کرد: برگزاری همایش روز همدان، مراسم روز شعر و ادب فارسی، نشست تخصصی سواد رسانه، مجموعه اقدامات هفته کتاب ، معرفی و رونمایی از سه کتاب حوزه نمایش و غبار روبی از مزار شهدا از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: همچنین رونمایی از پوستر هفته کتاب، نواخته شدن زنگ هفته کتاب با همکاری کتابخانه ها و آموزش و پرورش، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و آموزشی ، نشست با ناشران و کتابفروشان همدانی ، نشست تخصصی فرهنگ مطالعه و سواد رسانه، تجلیل از نویسندگان و شاعران انجمن های ادبی نیز از دیگر برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور را پیگیری می کنیم 

برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور را پیگیری می کنیم